Início > Uncategorized > The Economist | Museums: Temples of delight

The Economist | Museums: Temples of delight

The Economist

Museums
Temples of delight
Museums the world over are doing amazingly well, says Fiammetta Rocco. But can they keep the visitors coming?

MUSEUMS USED TO stand for something old, dusty, boring and barely relevant to real life. Those kinds of places still exist, but there are far fewer of them, and the more successful ones have changed out of all recognition. The range they cover has broadened spectacularly and now goes well beyond traditional subjects such as art and artefacts, science and history (for a sample of oddball specialities, see main chart). One of the biggest draws is contemporary art.

See full article

The Economist on iPad
Sent from
The Economist on iPad
See our digital and mobile products

Sent from my iPad

Anúncios
Categorias:Uncategorized
  1. Nenhum comentário ainda.
  1. No trackbacks yet.

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s

%d blogueiros gostam disto: